Retourbeleid

 

Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met de bestelling die u heeft ontvangen, neem dan contact met ons op. Bij Timmermans mode streven wij ernaar dat onze klanten 100% tevreden zijn met het product dat zij van onze leveranciers hebben gekocht. Als je niet tevreden bent met het product, neem dan contact met ons op en ons team zal u onmiddellijk helpen.

Hoe kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?

Als u besluit uw producten binnen onze bedenktijd van 30 dagen aan ons te retourneren, dan zullen wij het totale orderbedrag binnen enkele werkdagen na ontvangst van het product terugstorten. Helaas kunnen wij de kosten van de retourzending niet vergoeden aangezien deze terug moeten worden gestuurd naar ons centrale magazijn in China.

Volg de onderstaande stappen om uw product te retourneren:

1. Stuur ons een e-mail op info@timmermans-mode.nl waarin u aangeeft dat u uw bestelling of een deel daarvan wilt retourneren.

2. Wacht op een reactie van onze klantenservice of wij de retourzending kunnen accepteren. 

3. Indien wij uw retourzending kunnen accepteren, doe dan het volgende. Verpak het te retourneren product netjes en veilig, bij voorkeur in de originele verpakking.

4. Stuur het pakket naar het retouradres dat je van onze klantenservice hebt ontvangen.

5. Stuur onze klantenservice de Track & Trace code.

6. Als je pakket is aangekomen en gecontroleerd, storten wij het orderbedrag van de geretourneerde producten terug via de betaalmethode waarmee is betaald.

Annulering van geplaatste bestellingen

Annulering van uw bestelling is niet mogelijk. Onze bestellingen worden direct in het systeem verwerkt en daardoor is annulering niet meer mogelijk. (Mocht u een verkeerde maat/kleur hebben besteld neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice om dit te wijzigen: Info@timmermans-mode.nl

Beschadigde producten bij aankomst

Wat jammer! Helaas kan uw product tijdens het transport beschadigd zijn. Als u een beschadigd of verkeerd product heeft ontvangen, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas het retourtermijn.

Voor de snelste oplossing stuurt u ons een e-mail met een foto waarop het beschadigde deel van het artikel te zien is. De meest optimale foto's zijn op een vlakke ondergrond waar het label en het defect te zien zijn. Wij gebruiken deze informatie om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

Bij defecten leveren wij de eerste keer altijd gratis een nieuw pakket en kunnen wij helaas geen geld teruggeven. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen wij uw totale aankoopbedrag terug.

Voor vragen over beschadigde producten bij aankomst kunt u contact met ons opnemen via info@timmermans-mode.nl 

Productiefouten

Wat vervelend! Het kan gebeuren dat er een productiefout optreedt aan uw kleding. Dit heeft betrekking op een defect dat niet het gevolg is van normaal gebruik. Het kledingstuk is dan beschadigd en voldoet niet meer aan de kwaliteitsnormen volgens onze kwaliteitsgarantie. Slijtage door normaal dragen valt hier niet onder.

Onder productiefouten of defecten kunnen bijvoorbeeld vallen:

  • Slecht gestikte naden die spontaan loslaten
  • Kapotte ritsen of knopen zonder externe oorzaak
  • Scheuren of gaten in de stof zonder duidelijke reden

Heeft u vragen over productiefouten of defecten aan uw kleding? Neem gerust contact met ons op via info@timmermans-mode.nl.

Levering van verkeerde producten

Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen correct te verwerken. Helaas kan het voorkomen dat bestellingen er soms tussendoor glippen en wij u het verkeerde product leveren. Uiteraard lossen wij dit op en sturen wij u kosteloos de juiste bestelling toe.

Retourtijd (Gaat in als de bestelling is aangekomen): 30 dagen

Als de bestelling kapot of onvolledig aankomt zbrengen we geen verzendkosten in rekening. 

Als u niet tevreden bent met uw bestelling, kunnen de verzendkosten voor retourzending naar ons magazijn variëren tussen €19,90 en €29,10.

Voor vragen over de levering van verkeerde producten kunt u contact met ons opnemen via info@timmermans-mode.nl